morten37 Startet 30.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2006 noen som har erfaring med overnevnte båt mtp plastkvaliteten? Link to post
Ingar Svart 31.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2006 Utvikling av pest er ikke merkeavhengig. Gitt de rette forutsettninger, manglende grunning og på vannet hele året, vil alle båter utvikle "sykdommen". Link to post
nordan family 27 Svart 31.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2006 med stor fare for å støtte unødige rykter - da jeg kikket på seilbåt for noen år siden ble jeg oppfordret til å undersøke denne båttypen spesielt grundig da noen av seilergutta i havna mente den hadde større hyppighet av plastpest enn andre båter. men jeg valgte en annen båttype av andre årsaker. Link to post
Skipper Worse Svart 31.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2006 Det er nok litt merkeavhengig men det er neppe slik at noen merker "aldri" får PP. Onde tunger har uttalt noe i retning av at med Scand Baltic 29 fra 80- og tidlig 90-tall så var kvaliteten så varierende at den ene kunne få PP etter kort tid mens den neste båten fra samlebåndete aldri ville få det. Som sagt, onde tunger ... I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn