baltruls Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Har kjøpt meg en Furuholmen 28 plattgatter og trenger ett sted å holde på med den. Hjemme er neppe ett godt alternativ da fruen vil ha plassen til hagemøbler. Er det noen som vet om det finnes egnede steder som man kan leie seg inn på stekningen Arendal / Grimstad. Quote Link to post
NilsPils Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 ........ da fruen vil ha plassen til hagemøbler.Og så??Synes en Furuholmen plattgatter er et flott hagemøbel. Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
baltruls Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Og så?? Synes en Furuholmen plattgatter er et flott hagemøbel. Kan vel forsta at en furuholmen i den tilstanden vi snakker om her ikke passer i hagen, men når den er ferdig skal den vel stå i hagen hele tiden Quote Link to post
Verrie Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Hvor i Arendal bor du ? Litt langt til Grimstad kanskje ? Jeg bor øst for Grimstad, har stooooor tomt samt stooooor parkeringsplass.......... Hvor høy er båten ???? Kanskje vi skulle plassert denne ved siden av restaureringsprosjektet mitt i garasjen ?????? Send IM om det er interessant..... Quote Link to post
Recommended Posts