Hardball Startet 2.Juni.2006 Del på Facebook Startet 2.Juni.2006 (redigert) Har "pratet" tidligere om dette, og har endelig fått klart svar: BMW gikk ut tidlig på 80tallet(!!!!!!??????) med skriftlig melding om att, bmw motorer må etter monteres sink på Intercooler. Dette har selvfølgelig IKKE tidligere eiere av min båt/motor fått utført, så denne jobben blir gjort på motorverksted innen kort tid. Det må planslipes ett flatt parti oppå vanninntaket til Intercooleren, samt gjenge inn en anode. Håper att ikke skadene er blitt for store. Fy flate jeg er møkka lei av hele aluminium klompen som står i båten min. Kunne blitt en bra fast fortøyning, om den ikke var så himla lett. Redigert 2.Juni.2006 av Hardball (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 2.Juni.2006 Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 (redigert) Hei Hardball Synd å høre du er misfornøyd med BMW-motoren, for det er egentlig gode maskiner. Har hatt mine utfordringer jeg også, men det meste kan tilskrives dårlig vedlikehold fra tidligere eiere. Er det D150 eller D190 motor du har? På min D530TA er det ferdigmontert zink fra fabrikk, men det var ikke mye igjen der når jeg kjøpte båten i fjor Syns egentlig det er rart at det ikke er mer zink på motoren, men det holder forhåpetligvis dersom jeg skifter jevnlig. Redigert 2.Juni.2006 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.