Topaz Startet 2.Juni.2006 Del på Facebook Startet 2.Juni.2006 Er det noen som vet om noen gode fiskeplasser i området utenfor Holmestrand? Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 2.Juni.2006 Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 Vet nok ikke om noen plasser rundt Holmestrand... men kunne tenkt meg en lenke om fiskeplasser under forumet, slik at de som gjerne ville dele gode fiskeplasser med andre kunne lagt dem ut her... men for mange er en god fiskeplass noe man ikke deler med andre... spes. i Oslofjorden! LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Topaz Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 Det er et godt forslag, og det er jo klart at vi deler på de gode fiskeplassene.... Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 2.Juni.2006 Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 Deler gjerne dem jeg har... men ville vært greit å kunne lagt dem inn med litt systematikk... og det får man om noen kan legge dette inn under forumet. Se feks. dette med ramper for sjøsetting med henger... LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Walter_S Svart 2.Juni.2006 Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 .....men kunne tenkt meg en lenke om fiskeplasser under forumet.... Idéen er nok god, den - problemet er bare det at fiskeplasser er ikke like statiske som havneforum og ramper for sjøsetting - fisken har en lei uvane med å flytte på seg.......... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ingar Svart 2.Juni.2006 Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 Kan gjerne sette opp en avdeling for dette, men er litt usikker på om det vil fungere. Som Lodda skriver er vel slik informasjon noe de fleste vil holde for seg selv..? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juni.2006 Del på Facebook Svart 2.Juni.2006 Frebergs vika utenfor Sand camping er en god fiskeplass. Sør for Holmestrand. Sitér dette innlegget Link to post
Topaz Svart 7.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 Jeg synes vi kan prøve å lage et opplegge med å registrere gode fiske plasser. At flere kan benytte seg av plassen og at fisken flytter på seg gjør vel ingenting.... Sitér dette innlegget Link to post
Topaz Svart 7.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 Jeg prøvde forresten fiskelykken nord for Kommersøya ved Fantebukta og fikk en torsk på 3 kg, så jeg reddet middagen på lørdag. Selvfanget fisk smaker best.......... Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 7.Juni.2006 Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 Selvfisket er best, helt klart... Mulig Ingar tar dette videre, om han ser noe poeng i det... jeg mener det er det. Da kan jo dem som ikke er fullt så gniene dere sine gode fiskeplasser dele dem med de som ER gniene på sine plasser... LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Ingar Svart 7.Juni.2006 Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 Jeg er som nevnt skeptisk til at behovet kan forsvare opprettelse av egne forumgrupper for dette. Inntil videre foreslår jeg at man heller starter vanlige emner i Åpent forum om dette. Hvis man sørger for at tittelen inneholder ordet fiskeplass eller fiskeplasser er det lett å finne tilbake. Blir det etterhvert endel emner skal jeg opprette dedikerte forum og flytte emnene dit. Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 7.Juni.2006 Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 OK, høres og ser egentlig fornuftig ut, Ingar! LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
M/S Bastard Svart 12.Juni.2006 Del på Facebook Svart 12.Juni.2006 Kjekk bok som kommer nå Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 12.Juni.2006 Del på Facebook Svart 12.Juni.2006 (redigert) Solgt Jeg bestilte tvert, takk for tipset! Redigert 12.Juni.2006 av eslettha (see edit history) Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
goggen Svart 12.Juni.2006 Del på Facebook Svart 12.Juni.2006 Det så ut til å være en flott bok! Ikke gal pris heller så den måtte jeg bestille! 114 sider med sjøkart står det også - da kan jeg sikkert kaste NAF veibok og bruke denne!! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Topaz Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Boken ser spennende ut, og nå er vel fiskemiddagene reddet for lang tid fremover.............. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.