JonnyBoy Startet 2.Juni.2006 Del på Facebook Startet 2.Juni.2006 Har en original VDO/BMW trimindikator som er litt ustabil for tiden. Av og til faller nålen ned til nullposisjon, selv om instrumentet får signal fra giveren (alarmen går når jeg løfter drevet). Giveren var dessuten ny i vinter, så jeg har ingen grunn til å tro at den er defekt. Etter en stund er alt i orden igjen, så jeg vil tro det er en elektrisk feil i instrumentet. Prøvde å demontere instrumentet, men måtte gi meg for tap. Det var for mye finelektronikk (kretskort og greier...) til at jeg kunne anvende min sleggemekanikk. Noen som har kjennskap til disse instrumentene, og som vet om det kan være mulig å fikse? Eller må jeg grave dypt i lommeboka (igjen) og kjøpe nytt instrument? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Larspo Svart 12.August.2006 Del på Facebook Svart 12.August.2006 Kjenner ikke til VDO sine, men VP utvikler egne. Kanskje det er de samme. Uasnett, disse er kjempedyre å kjøpe nye. Søk litt på e-bay i USA og utrolig hva man kan finne der. Mine kostet 5000,- stk. (skulle ha 2) og fikk tak i 2 nye ferdig importert for 2000,- totalt.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.