Jump to content

Båtmotor interessert gutt ønsker rep. objekter!


Winrace12

Recommended Posts

Hei! Jeg er en gutt på 13 år som er helt dilla på å skru på båtmotorer..! Har du noe liggende som du vil selge billig eller gi bort, hadde det vært veldig fint om du kunne sendt meg en mail på vindr@hotmail.com eller svart i forumet! Håper på svar! :smiley:

MVH winrace12

Link to post
Share on other sites

Har en 30HK eldre Suzuki som har skjært seg, trolig grunnet dårlig kjøling. Men har en reserve blokk og stempel til denne. Er en knekt bolt i undervannshuset som jeg ikke orker å begynne på, kan sikkert borres ut med litt jobb. Denne må nok ut siden impelleren nok er gåen. Generelt problem med eldre motorer er jo at ting er fastrustet/irret og bolter og skruer knekker når man prøver å demontere. Det koster sikkert fort kr 1000 å sende den og så vil jeg jo ha litt for den også. Send meg en IM om det er av interesse, så skal jeg se om jeg kan ordne noen bilder til deg i løpet av helga. Men jeg ønsker i utgangspunktet at motoren hentes, det blir fort litt jobb og kostnader med innpakking også om den skal sendes.

Link to post
Share on other sites

Velkommen til forumet, Winrace12.

 

Du får vente litt utover morgendagen og se om det kanskje dukker opp noen nærmere deg som har en motor til overs.

 

Nå er det vel pinsehelg når jeg tenker meg om, og da er mange båtfolk på sjøen. Mitt tips er at du/dere ikke setter igang med noe kostbare forsendelser før ut i neste uke ihvertfall, da er nok mange kommet tilbake på sin båtpinse.

 

Er du heldig er det noen på Østlandet som har en gammel motor stående du kan hente. Hvis ikke, kan du jo vurdere å få sendt fra andre kanter av landet.

Link to post
Share on other sites

Hei! Jeg er en gutt på 13 år som er helt dilla på å skru på båtmotorer..! Har du noe liggende som du vil selge billig eller gi bort, hadde det vært veldig fint om du kunne sendt meg en mail på vindr@hotmail.com eller svart i forumet! Håper på svar! :smiley:

MVH winrace12

Link to post
Share on other sites

Hei, jeg er en veldig båtmotor interessert gutt på 13 år som elsker å sku på båtmotorer.

Har du noe liggende som du vil selge billig eller gi bort, hadde jeg vært veldig glad om du skrev en mail til vindr@hotmail.com , eller svart i forumet!

Takker for alle svar :smiley: Mvh winrace12

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...