M/B Shanty Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 LØRDAG 10.juni DRACOTREFF 10-17.00 Dracotreff på/langs Tollbodbrygga.Salg av Draco equipment, premiering av eldste og mest orginale Draco båt. Auksjon av diverse båt produkter, etc. Bli medlem i Draco "Fan Club med GRATIS inngang til kvelds underholdningen med Postgirobygget. Byteltet er åpen med verdens største Wokpanne. Les om det Her Quote Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Trophy Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Burde kanskje blitt lagt inn på kalender Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Draco_1 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Nej Nej Nej, det er jeg gået glip af, det var jo i lørdags!!!!! Er der nogen som var med, billeder billeder billeder????? Quote Link to post
Oteren Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Fævennen; bilder fra Dracotreff Quote Link to post
Jorg-1 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Nej Nej Nej, det er jeg gået glip af, det var jo i lørdags!!!!! Er der nogen som var med, billeder billeder billeder????? ....hva med Eiken og Hortentreffet 16-18 juni... .....det blir ihverfall en DRACO der.... Quote Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts