froesak Startet 4.Juni.2006 Del på Facebook Startet 4.Juni.2006 Hei. Har en robåt med dobbelt bunn. Bak i båten er det en sånn liten brønn (ca 5 cm dyp) som vann kan samle seg nedi. Der har den sprukket . Er det noe jeg kan kjøpe og fylle nedi der for og tette dette eller må jeg bruke sånn duk? Tenkte det enkleste hadde vært og fylt oppi ett eller annet der men vet ikke hva jeg skal bruke for att det ikke skal løsne fra bunnen. Noen som har noen råd til meg? På forhånd takk mvh Bent. Sitér dette innlegget Link to post
torbit Svart 4.Juni.2006 Del på Facebook Svart 4.Juni.2006 Har du glassfiber avfetter du godt med aceton, drar til Maxbo etc. og kjøper en liten pakning med epoxy, herder og glassfiber. Fremgangsmåten finner du i bruksanvisningen. Enkelt og greit, selv far klarer det. Har du en pioner-jolle (polyethylen) har du nok et større problem, det er mulig du kan fikse det ved å kontakte en teppelegger som er vant med å legge heldekkende gulvbelegg. De sveiser skjøtene med plasttråd og en spesiell varmepistol - har du snakketøyet i orden får du kanskje låne utstyret? Anbefaler ikke fugemasse av forskjellige kvaliteter (Tec 7, sika, etc. - det detter av etter en stund). Gudd løkk!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.