Bonus Startet 5.Juni.2006 Del på Facebook Startet 5.Juni.2006 Er på jakt etter løse puter (store / mellomstore vanlige "sofaputer") i marineblått Sunbrellastoff. Noen som vet hvem som har noe slikt? Nettbutikk, butikk i Oslo-Moss området eller noen som sender? (Dere med blondinedekk må vel ha noe slikt? Eller er det kun silke som gjelder?) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Puter i SUnbrella stoff har jeg ikke sett før. En mulighet er å kontakte Seasit. De leverer puter til de fleste blondinnemagneter som leveres fra Arendal Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Hvis du legger inn et søk på Sunbrellastoff på nettet så finner du en del mulige leverandører av dette. Ser ut som Yamarin båtene har puter i dette stoffet. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bonus Svart 5.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Mouche: Stoffet finner jeg på nettet ja, men hvem kan levere ferdige puter? Har sendt en forespørsel til Seasit (takk Bitteliten og gratulerer med ny båt!) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Prøv J.Rønsdal A/S i Asker, telefon 66845272. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bonus Svart 5.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Takker Mouche. Ringer dem imorgen. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Vær obs på at Seasit kan være veldig vanskelig å få tak i. Web butikken virker ikke,mail kom det ikke svar på. Etter 17 lange og 14 brede svarte de tilslutt på telefon. Mannen jeg snakket med mente at prisene i web butikken var riktige. Nå håper jeg å kunne forflytte legemet til Posten for å hente de nye stolene til uka så ØKH kan sitte godt på sin brede bak på vei til Horten om litt. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 7.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2006 Vel, jeg fikk følgende svar på mail fra Seasit idag: Vi kan levere pynteputer 45x45 cm. i sunbrella m/Nidelv-logo. Prisen er 350,- pr. stk. Lev.tid ca. 2 uker fra bestilling.MVH. Seasit Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Jeg opplever også Seasit som en bra leverandør I fjor sommer - en torsdag midt i ferien - gikk et av sofatrekkene på vår Nidelv 300 opp i sømmen. Nidelv var stengt for ferie. Seasit var åpent to dager til før de stengte for ferien. Jeg ringte Steinar på Seasit, de sydde trekket samme dag, og på lørdag da vi kom hjem lå det i posten. Veldig bra service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.