Jump to content

Løse puter i Sunbrella stoff


Bonus

Recommended Posts

Er på jakt etter løse puter (store / mellomstore vanlige "sofaputer") i marineblått Sunbrellastoff. Noen som vet hvem som har noe slikt? Nettbutikk, butikk i Oslo-Moss området eller noen som sender?

 

(Dere med blondinedekk må vel ha noe slikt? Eller er det kun silke som gjelder?) :cool:

Link to post
Share on other sites

Vær obs på at Seasit kan være veldig vanskelig å få tak i. Web butikken virker ikke,mail kom det ikke svar på. Etter 17 lange og 14 brede svarte de tilslutt på telefon. Mannen jeg snakket med mente at prisene i web butikken var riktige. Nå håper jeg å kunne forflytte legemet til Posten for å hente de nye stolene til uka så ØKH kan sitte godt på sin brede bak på vei til Horten om litt. :flag:

Link to post
Share on other sites

Jeg opplever også Seasit som en bra leverandør

 

I fjor sommer - en torsdag midt i ferien - gikk et av sofatrekkene på vår Nidelv 300 opp i sømmen. Nidelv var stengt for ferie. Seasit var åpent to dager til før de stengte for ferien. Jeg ringte Steinar på Seasit, de sydde trekket samme dag, og på lørdag da vi kom hjem lå det i posten. Veldig bra service.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...