Jump to content

QL wps 650 pentrypumpe lekkasje


Geir Frode

Recommended Posts

Er det vann som trykker på belgen til trykkbryteren i det lille hullet?

Jepp, vannet kommer ut av hullet og belgen sørger for at det ikke kommer lengre. Studer belgen om der kan være hull i den. Kan muligens fikses med Sikaflex e.l. dersom du ikke får tak i den som reservedel.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Finner ikke noe på nettet ang. QL pumper........

 

Vet noen om det er råd å få tak i ny pakning lik den som er på bildet over???????

 

Skal sjøsette i morgen, hadde vært greit med vann :eek:

 

Håper noen har tips......

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

QL er vel Volvo Penta sin serie av tilbehør. Forsøk en Volvo Penta forhandler, de kan nok skaffe deler. Litt usikker på hvem som har Volvo Penta i Haugesund nå, lurer på er Elektrodiesel i Hemmingstadveien??

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Det er Haugesund Elektro Diesel mellom NAF og Mekonomen, ja.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...