Jump to content

Feilsøking av logg med roterande gjevar


Nils

Recommended Posts

Loggen vår av type Idea fungerer ikkje. Slik det ser ut for meg, har fire av skovlane til rotoren innlagt jern, noko som skulle tyda på at det er ein induktiv følar som gjev signal til loggen. Loggen blir kopla til instrumentet med ein tre-pola kontakt.

 

Spørsmåla er:

 

1. Kan eg ved hjelp av eit multimeter måla at gjevaren fungerer slik han skal?

 

2. Er det nokon måte å simulera at det finst ein gjevar til instrumentet, for å få sjekka at instrumentet fungerer, før eg eventuelt kjøper ny gjevar?

 

3. Er slike gjevarar standard hyllevare, så sant gjevaren passer til innfestinga, eller må det vera same fabrikat som instrumentet?

 

For ordens skuld: Båten er på land, slik at det meste kan testast.

Link to post
Share on other sites

hei Nils!

Jeg hadde en slik logg, med samme problem som du beskriver i en VEGA.

Der satt det et reed rele som ble påvirket av magenetene i skovl hjulet.

Det gikk to ledere ned til giveren, reed releet lukket hver gang en av magnetene passerte reed releet. Jeg målte 0 ohm ( kortslutning) for hver puls. Lederene til reed releet var korrodert av hos meg, jeg åpnet giveren og loddet på et nytt reed rele kostnad ca kr 5,-

lykke til

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...