Nils Startet 7.Juni.2006 Del på Facebook Startet 7.Juni.2006 Loggen vår av type Idea fungerer ikkje. Slik det ser ut for meg, har fire av skovlane til rotoren innlagt jern, noko som skulle tyda på at det er ein induktiv følar som gjev signal til loggen. Loggen blir kopla til instrumentet med ein tre-pola kontakt. Spørsmåla er: 1. Kan eg ved hjelp av eit multimeter måla at gjevaren fungerer slik han skal? 2. Er det nokon måte å simulera at det finst ein gjevar til instrumentet, for å få sjekka at instrumentet fungerer, før eg eventuelt kjøper ny gjevar? 3. Er slike gjevarar standard hyllevare, så sant gjevaren passer til innfestinga, eller må det vera same fabrikat som instrumentet? For ordens skuld: Båten er på land, slik at det meste kan testast. Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 hei Nils! Jeg hadde en slik logg, med samme problem som du beskriver i en VEGA. Der satt det et reed rele som ble påvirket av magenetene i skovl hjulet. Det gikk to ledere ned til giveren, reed releet lukket hver gang en av magnetene passerte reed releet. Jeg målte 0 ohm ( kortslutning) for hver puls. Lederene til reed releet var korrodert av hos meg, jeg åpnet giveren og loddet på et nytt reed rele kostnad ca kr 5,- lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Se også reparere giver. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 9.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2006 Takk for hjelpa! Det viser seg at releet er støypt inn i epoxy, og om eg borrar litt feil- har eg verken gjevar eller tett båt Eg får sjå om eg kanskje finn ein gjevar som kan passa til instrumentet ( og til holet i båten) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.