Jump to content

Bruktbåtmesse i Kr.sand - Erfaringer ?


`MINA'

Recommended Posts

Tenker litt på å legge båten min for salg på bruktbåtmessen i Kr.sand denne helga. Er det noen som har erfaringer med denne messa ? Tenker da på antallet båter som ligger for salg der, og om dette virkelig fører frem til salg for de som har båtene der. Er dette kun en motorbåtmesse, eller kan det være mulig å få solgt seilbåter her ?

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Løfter denne opp igjen da jeg vurderer om jeg skal melde meg opp på massa i morgen tidlig.

 

Sitter også og funderer på om de som går på disse messene kikker på FINN også, eller om man kan regne med å finne kjøpere her som ikke leter på FINN, TV2 m.m. ?

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Det er iallfal utrolig med folk der. Nå er jo været lovende også. Om det blir salg under messen (eller etterpå) er vel ikke så lett å undersøke, men jeg ville spurt arrangement komiteen om de har noe erfaringsdata fra tidligere. Er vel litt tvilende til at den store mengden av publikum er seilbåtentusiaster, men jeg kan ta feil.

Link to post
Share on other sites

Har vært innom tidligere årog synes det var litt "så som så" det som ble presentert av bruktbåter. Fikk litt følelsen av at det var båter som folk ellers hadde hatt problemer med å få solgt. Men jeg kan åpenbart ta feil. Jeg har nå tro på at FINN er den største og beste salgskanalen, jeg da. Men om det ikke koster noe særlig, er det ikke noe i veien for å ta turen inn. Det er jo bare en fin seiltur det :flag: Virker forresten som messa har vokst seg betydelig større i år en tidligere år - det er jo en fordel når du skal selge.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...