M/S Bastard Startet 8.Juni.2006 Del på Facebook Startet 8.Juni.2006 Trenger flattjern 1500 x 100 x 10. Noen som har? Sendte en til Tønsberg i dag men han fant ikke Detaljern, har dem flyttet? Jernlageret som ligger i Holmestrand har selvfølgelig ikke utsalg, ingen andre som selger jern heller så vidt jeg vet Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 De har flyttet til gamle postterminalen på Kjelle. Titter ned på de nå faktisk :-) Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Stikk ned og rapp noe flattjern da Neida, hva er adressen dit? Må prøve og ta en tur igjen i morgen Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 (redigert) [sorry, de foregående innlegg ble postet mens jeg skrev mitt] kan de ha byttet navn? googlet detaljern og kom opp med floere alternativer: http://www.google.com/search?client=safari...=UTF-8&oe=UTF-8 bla dette: http://nor.sireh.com/d/3/detaljern_as_tonsberg/ Company Name : DETALJERN AS Address : Måkeveien 1 A 3112 Tønsberg Tønsberg -NORWAY Phone : +47 33 37 25 70 søkte så på dette nr i gulesider som kommer opp med: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=33+37+25+70 ProffPartner Vestfold AS 33 37 25 70 Anton Jenssens g 2, 3125 Tønsberg http://www.ppv.no/ google ga også dette resultatet. ProffPartner Vestfold AS Velkommen til ProffPartner Vestfold. ProffPartner Vestfold AS Anton Jenssens Gate 2 Postboks 2106 3103 TØNSBERG Telefon: 33 37 25 70 Telefax: 33 37 25 80 ... www.detaljern.no/ - 7k - Supplemental Result - Cached - Similar pages skulle ellers anta at du kan handle fra jerngrossisten i Holmestrand via et lokalt mek verksted som har kontakt med de? ring grossisten å hør om de har en representant i Holmestrand du kan haddle via. tønsb: Redigert 8.Juni.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Ja, jeg ringer lageret først og hører men de er veldig sære. Ihvertfall han jeg snakket med for en stund siden. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Det stemmer at de har bytta navn til Proffpartner og flytta til postterminalen. De har også bytta prisliste. Temmelig stive priser. I sjappa ved siden av har de billige slanger. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 (redigert) Stive priser også nå, jaja skal sjekke litt rundt først. Øhh, det står på hjemmesiden at de utelukkende satser på profesjonelle kunder. Betyr det at jeg som privatmann ikke får handlet der? Redigert 8.Juni.2006 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Næh. Bare en gimmick. "Profesjonelle" kunder handler med penger de og. Jeg har handlet mye der. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Ok, godt og høre! Hvor mye har de lagt på i den nye prislista? Regner med at dem følger kilopris på stål men, og kappetilegg Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Du har en "Skien Rustfri AS" eller noe slikt også....kjøpte stevnjern av dem ifjor for en billig penge. Ligger på Elvestad i Skien Skal lete litt etter flere opplysninger om ikke andre googler raskere... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Litt langt til Skien for stål, eller skal en av dere forbi droppstedet på E18 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.