Jump to content

Farge ratt?


beertrip

Recommended Posts

Det har vært annonsert med et produkt blant leverandørannonsene våre en tid. Skulle ikke forundre meg om produktet egner seg til rattet ditt også. Ihvertfall den delen som later til å være trukket med noe. Det har blitt mange innlegg i annonsetråden om båtputefarging, så det kan godt hende det er omtalt allerede hvordan middelet er egnet til farging av rattet ditt. Senter i rattet later til å være hardplast eller lignende og der egner vel flere typer vanlig lakk seg vil jeg tro, med grundig rengjøring først. Lykke til - og husk bilder av ferdig resultat.

Link to post
Share on other sites

Hei

Det ser ut som om det er noen sort kunstskinn på selve rattet,og så er "senterkoppen" i plast.

SÅ: Hvordan bør jeg /eller bør jeg i det hele tatt farge rattet:

Bilde

Dette er slik det ser ut i dag.

 

Bør jeg farge rattet slik (unnskyld hastig fargelegging :blush: )

Bilde

 

Eller bør jeg farge hele rattet sort slik som originalen:

Bilde

 

Hva syntes dere?

 

Er det noen som er flink i et bildebehandlingsprogram,som kan sette rattet(på øverste bildet) på det nederste bildet?

Mvh beertrip

Redigert av beertrip (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Enig med Thor, behold det som det er. Forøvrig er materialet med rimelig sikkerhet PVC. Båtmagasinet? hadde nylig en artikkel om lakkering av gamle vinylseter i båt. Dette er samme materialet som i ditt ratt. Setene ble som nye kunne vi lese, og med rimelig god slitestyrke også. Kunne kanskje prøve det?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...