beertrip Startet 8.Juni.2006 Del på Facebook Startet 8.Juni.2006 Hei Fikk kjøpt et rimelig ratt her på båtplassen, MEN det er ikke akkurat i den fargen jeg kunne tenkt meg. Så går det an å fargelegge f.eks ringen eller alt det gråe til sort farge? I så fall hvilken type farge? her er rattet: Mvh beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Det har vært annonsert med et produkt blant leverandørannonsene våre en tid. Skulle ikke forundre meg om produktet egner seg til rattet ditt også. Ihvertfall den delen som later til å være trukket med noe. Det har blitt mange innlegg i annonsetråden om båtputefarging, så det kan godt hende det er omtalt allerede hvordan middelet er egnet til farging av rattet ditt. Senter i rattet later til å være hardplast eller lignende og der egner vel flere typer vanlig lakk seg vil jeg tro, med grundig rengjøring først. Lykke til - og husk bilder av ferdig resultat. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Hva slags materiale er det laget av? skinn? kunstskinn? plast? .... Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 8.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 Er faktisk ikke sikker på hva det er laget av da jeg ikke har fått det enda. Det har vært i en bayliner så? Mvh beertrip Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 15.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2006 (redigert) Hei Det ser ut som om det er noen sort kunstskinn på selve rattet,og så er "senterkoppen" i plast. SÅ: Hvordan bør jeg /eller bør jeg i det hele tatt farge rattet: Dette er slik det ser ut i dag. Bør jeg farge rattet slik (unnskyld hastig fargelegging ) Eller bør jeg farge hele rattet sort slik som originalen: Hva syntes dere? Er det noen som er flink i et bildebehandlingsprogram,som kan sette rattet(på øverste bildet) på det nederste bildet? Mvh beertrip Redigert 15.Juni.2006 av beertrip (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Juni.2006 Del på Facebook Svart 15.Juni.2006 Behold det som det er,event. nøy deg med å lakkere plasten i senter. Farging på selve rattkringla blir sikkert fort slitt av. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 15.Juni.2006 Del på Facebook Svart 15.Juni.2006 Enig med Thor, behold det som det er. Forøvrig er materialet med rimelig sikkerhet PVC. Båtmagasinet? hadde nylig en artikkel om lakkering av gamle vinylseter i båt. Dette er samme materialet som i ditt ratt. Setene ble som nye kunne vi lese, og med rimelig god slitestyrke også. Kunne kanskje prøve det? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
beertrip Svart 15.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2006 (redigert) Og slik ble det Kansje det har blitt litt penere med sort senterkopp? Det var i hvertfall mye bedre å holde i enn det hardplast rattet som var før Mvh beertrip Redigert 15.Juni.2006 av beertrip (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.