A320 Startet 10.Juni.2006 Del på Facebook Startet 10.Juni.2006 For å sleppe og ta opp båten vil jeg gjøre en temp rep på en liten lekasje i hylsa som drenerer vann fra motor brønnen. Men selfølgelig ligger denne delvis under vann, er det mulig å få tak i noe som herder under vann f.eks sikaflex 291 ? Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 10.Juni.2006 Del på Facebook Svart 10.Juni.2006 (redigert) Det finnes to komponent epoxy -typen "rull som knaes sammen" som reklamerer med at herder under vann. Fikk montert dybde svinger på båten av et verft en gang- de satte båten rett på vannet da de mente at sika 291 herdet under vann. Og da båten ble tatt opp et år senere var Sika 291 herdet (Sika 291 herder vha. fuktigheten i lufta så det er kanskje ikke så rart at den også kan herde under vann). Redigert 10.Juni.2006 av atletico1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 10.Juni.2006 Del på Facebook Svart 10.Juni.2006 Hei ! Har hørt at TEC7 som kom på markedet for etpar år siden skal ha denne egenskapen. I look&feel synes jeg stoffet minner mye om sica, men hvilke detaljforskjeller det måtte kunne være vet jeg da ikke. - koh Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 10.Juni.2006 Del på Facebook Svart 10.Juni.2006 Sikafleks herder ved hjelp av fuktigheten fra luften. Kanskje den herder ved bruk av fuktigheten fra vannet også? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.