9100 Startet 2.September.2003 Del på Facebook Startet 2.September.2003 Holder på og skal kjøpe meg Skarpnes 9100 halvfabrikat. Så jeg lurte på om det er noen på forumet her som har bygget Skarpnes 9100 halvfabrikat selv, og har innredet den på en annen måte enn det originale fra fabrikken? Eller gjort noe annet praktis eller eksteriørmesigt med den. Er det noen som vet hvor man kan få laget tilpassede dører, (skyvedør) i eventuelt pleksiglass? Mvh 9100 Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 2.September.2003 Del på Facebook Svart 2.September.2003 nei, men jeg har en slik en selv og er fornøyd med den. Vi skulle ønske å endre på følgende: -Flere "vinduer" i innunder kabinen for bedre lufting. -Hyller i skapene (våre skap er tomme) -Mulighet for å komme ned i motorrommet på babord side bak batteriene. Her har vi tenkt å stue grill m.m -Mer hylleplass langs veggene inne i forkabinen. Vi hadde en fin ferie iår med den. Hva slags motor setter du i?? Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
9100 Svart 2.September.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2003 Tenkt på en mercruiser D-tronic 225 hk eller volvo penta kad 43 dp. Sjekker opp markedet litt på priser, samt import av motor. Har og vurdert om jeg skal ha noen andre vinduer i forkabinen ikke så firkantet, men for se. Slik jeg får levert den så blir det to vindeuer i midtkabin samt en luke opp til uteplassen, bak seterygg til sjåfårstol. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 2.September.2003 Del på Facebook Svart 2.September.2003 Er det noen som vet hvor man kan få laget tilpassede dører, (skyvedør) i eventuelt pleksiglass? Mvh 9100 Polyguard Production, 37 25 66 50, averterer med "alt i plexiglass". Da kan de kanskje hjelpe deg også. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 3.September.2003 Del på Facebook Svart 3.September.2003 225 HK er fint på den båten. Vår har 270 HK Merc, men 270 Hk motoren veier en del mer, så 225 burde bli bra. Vi har bare 1 vindu i innunderkabinen, mot babord side. Så hvis du har 3 burde det bli bra. S ifra hvis du finner en god løsning med plexiglass greiene. Det er også noe vi savner, stenge av kabinen. Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
9100 Svart 3.September.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2003 Skal gi beskjed om jeg finner noen som kan lage noe. Sitér dette innlegget Link to post
Prinsesså LFC Svart 7.August.2017 Del på Facebook Svart 7.August.2017 Fant du noen her?? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 7.August.2017 Del på Facebook Svart 7.August.2017 Gyli Plast i Søgne laget tidligere skyve luker til de aller fleste båt produsentene i Aust og Vest-Agder. Har kanskje maler til akkurat det du ønsker deg. Om ikke så lager de på mål. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Prinsesså LFC Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 Takk for tips, skal høre med dem :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.