Jump to content

Vurderer å selge båtprosjektet mitt, hva kan det være verdt?


fredde1972

Recommended Posts

Hei, vurderer å avertere båtprosjektet mitt på finn.no fordi jeg ikke har tid nok til å jobbe med det.

 

Det er en Nordkapp 17 DC med hardtop som nå ligger delt ved fenderlisten og må ha ny dørk. (Har hatt opp bunnen for å ta ut skummet). All innredning og kabling følger med og har kjøpt inn mye nytt som instrumenter, fenderlist, skai til puter, glassfiber/polyester for støping og betrekning til skrog mm. Skroget og glassene er ok mtp at det er en 74 modell. Jeg har holdt på med motoren og drevet i vinter og begge deler er nå nyoverhalt. Det er en AQ115 med et 100 drev.

 

Selvfølgelig vanskelig å tippe noe utifra denne beskrivelsen uten å se noen bilder, men håper noen har forslag til noe de syntes er en akseptabel pris.

 

Noen med forslag til pris?

 

Mvh

Fredde

Redigert av fredde1972 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Den er åpnet og alle toleranser er sjekket på lager og stempelringer osv. Alle kjølekanaler er spylt og renset for optimal kjøling. Nytt tenningsett + plugger og oljefilter. Nye pakninger rundt om, toppen planet. Malt og lakkert hele motoren i sølv metallic og sort. I drevet har jeg byttet alle lager og pakninger. Det er også skrapet helt rent klar for grunning (antipest følger med)

Link to post
Share on other sites

Bilder er helt uvurderlig når en skal annonsere ting, tro det de fleste som annonserer uten bilder godt kan få mer ekstra for båten (eller hva en nå skal selge) enn det et ok digitalkamera koster. Så hvis du vurdrere å selge båten ta en god del beskrivende bilder og lag en skikkelig annonse. Evnt legg ut noen bilder her på baatplassen først slik at det blir lettere å si noe om pris.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...