urabus Startet 12.Juni.2006 Del på Facebook Startet 12.Juni.2006 (redigert) Har løyst dei seks skruane som held 'girkassa' på plass, men får berre flytta den eit par centi ned så stoppar den i staget som kjem frå 'girspaken.' Så kvar løyser eg dette? Nede, oppe eller på midten? Edit: Gjorde tittel litt meir søkbar... Redigert 13.Juni.2006 av urabus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 (redigert) 6R6=40Q? - Normalt på YAMAHA er det en utsparring i stammen forkant rett nedenfor nedre motorfeste. En langmutter og en låsemutter. Der deler du stanga. PS; mål avstanden i "fri" før du splitter, lettere å få den korrekt på plass igjen... Redigert 13.Juni.2006 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
urabus Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 40QE stemmer vel bra ja:) Så vi snakkar om den mutter som ligg godt skjult bak eit deksel? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 ja, men jeg mener det var et eller annet med det dekselet......Husker ikke i farta, men prøv å få det av, da ser du mutterene. Mener jeg kan skimte de på det andre bildet... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
urabus Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Jepp, då gikk alt så mykje betre:) Veit du kor mykje olje det skal vere på kassa? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 14.Juni.2006 Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 (redigert) -Du har utveksling 1,85:1? - da er det 315 ccm som er volumet. Redigert 14.Juni.2006 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
urabus Svart 14.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Utveksling har eg ikkje kontroll på, rekna med det står stempla ein plass..? Men uansett er det vel rundt 3dl, og då har eg iallfall nok olje:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.