toretang Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Hei vurderer å kjøpe meg en litt mindre daycruiser, 15-17fot kanskje. Båtplasser er jo umulig å få i oslo, og jeg tenker derfor å ha denne på tralle. Finnes det noen steder man kan parkere dette når båten ikke brukes? Finnes det "båthoteller" der man leverer båten og den blir lagret på land? Prøver å finne en løsning her, da jeg ikke har mulighet til å oppbevare båt der jeg bor. Quote Link to post
Suzuki Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 FB1860 tilrettelegger på Sjølyst, for at folk MED båt, men UTEN båtplass, nettopp skal kunne lagre båten på land, på tilhenger mellom bruksperiodene. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
toretang Posted June 13, 2006 Author Share Posted June 13, 2006 spennende har noen mer info. om dette? Quote Link to post
Lodda Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Går kanskje også ann å kontakte noen av marinaene omkring, mange av disse har jo en del plass på land nå som de fleste båtene ligger på vannet. Går sikkert ann å komme til en enighet med noen om dette... LODDA Quote http://www.helmar.no Link to post
Suzuki Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 toretang; beklager, det jeg har av info, er kun skriftlig fra årsrapporten og medlemsbladet til FB1860. Ring til foreningen da vel, du finner telefonnummeret på www.fb1860.no Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Suzuki Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 du kan jo lese litt mer HER Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
goggen Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Det er også slike muligheter ved Oppegård Båtforrening som holder til mellom Hvervenbukta og Ingjerdstrand. Sesongkort koster der 1.000,- for støttemedlemmer og kr. 500,- for medlemmer. Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Recommended Posts