toretang Startet 12.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2006 Hei vurderer å kjøpe meg en litt mindre daycruiser, 15-17fot kanskje. Båtplasser er jo umulig å få i oslo, og jeg tenker derfor å ha denne på tralle. Finnes det noen steder man kan parkere dette når båten ikke brukes? Finnes det "båthoteller" der man leverer båten og den blir lagret på land? Prøver å finne en løsning her, da jeg ikke har mulighet til å oppbevare båt der jeg bor. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 FB1860 tilrettelegger på Sjølyst, for at folk MED båt, men UTEN båtplass, nettopp skal kunne lagre båten på land, på tilhenger mellom bruksperiodene. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
toretang Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 spennende har noen mer info. om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Går kanskje også ann å kontakte noen av marinaene omkring, mange av disse har jo en del plass på land nå som de fleste båtene ligger på vannet. Går sikkert ann å komme til en enighet med noen om dette... LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Suzuki Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 toretang; beklager, det jeg har av info, er kun skriftlig fra årsrapporten og medlemsbladet til FB1860. Ring til foreningen da vel, du finner telefonnummeret på www.fb1860.no Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 22.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2006 du kan jo lese litt mer HER Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
goggen Svart 22.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2006 Det er også slike muligheter ved Oppegård Båtforrening som holder til mellom Hvervenbukta og Ingjerdstrand. Sesongkort koster der 1.000,- for støttemedlemmer og kr. 500,- for medlemmer. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.