Platt Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 (edited) Har lett litt på nettet for å finne noe info/bilder av Cato 23' (åpen plastsnekke) fra tidlig 70-tall, men det har vært rimelig lite å finne. Er det noen som sitter på litt info om disse snekkene? Hvem har produsert, evt. erfaringer, osv. Edited June 13, 2006 by FrankA (see edit history) Quote Link to post
Walter_S Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Hei FrankA! Her og Her og Her også selv om den siste er ombyggd med ekstra høy (sjark?)hardttopp. :o) Quote Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Platt Posted June 13, 2006 Author Share Posted June 13, 2006 Takker for svar, Walter. To av de har jeg sett. Den første av var jeg faktisk i Sandefjord og kikket på tidligere i kveld. Quote Link to post
Cato23 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Kan fikse et par bilder av Cato23.. men kanskje ikke helt av den sorten du tenkte på. Quote Link to post
Platt Posted June 14, 2006 Author Share Posted June 14, 2006 Hadde sikkert vært lekre bilder også, for de som liker sånt... Quote Link to post
Slagskibet Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Ikke slipp ham inn i Damenes Forum :nono: Quote Link to post
Walter_S Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 FrankA - har du HANDLA? Den i Sande i Vestfold er solgt nå, var det deg som slo til? Quote Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Platt Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 Hei, Walter. Nei, har nok ikke det, men er i "kjøpemodus". hvis jeg finner rett båt til rett pris! Quote Link to post
eysteind Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Har du fått til Coroneten da? Quote Link to post
Platt Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 Har nok ikke det. Det var en omfattende glassfiberjobb som måtte utføres på dekk/overbygg på den, så den ble solgt til en med litt mer kunnskap på det området. Men så lenge man ikke taper penger på div. båtkjøp er det helt greit. Quote Link to post
eysteind Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 det var jo synd. Men en plastsnekke er jo et mye "tryggere" kjøp! Mye mindre ting som kan gå galt... Lykke til! Quote Link to post
Walter_S Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 ...men er i "kjøpemodus".....Er i kjøpemodus hele året, FrankA! :o) Selv når jeg "ingen penger har" - Stadig på utkikk etter det "store kuppet" til slik og ingenting! ;o) Quote Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
eysteind Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Er i kjøpemodus hele året, FrankA! :o) Selv når jeg "ingen penger har" - Stadig på utkikk etter det "store kuppet" til slik og ingenting! ;o) Da er vi tre! Eg sitter bare å venter på det virklige kuppet! Quote Link to post
Walter_S Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 FrankA! Hvis du ikke har handlet enda, så har jeg funnet et rimelig eksemplar av Cato 23 fra 1978 til deg. Den har en 20hk Bukh diesel, og går for bare 18.000,- Det må vel være rimelig? Plastsnekke 23’ Nå har ikke jeg sett båten, den ligger i (eller på?) 4525 Konsmo (???) i innlandet et sted på Sørlandet. Har snakket med eieren og han hørtes ihvertfall ut som en båtmann! :o) Lykke til på jakten. Quote Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Platt Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Takk for god tanke Walter, men har akkurat handla en 16 foter m/40hk og henger. Mest fordi jeg ville ha hengeren! Kjekt (og gratis) å ha... Båt og/eller motor skal antageligvis selges for å delfinansiere større båt. Quote Link to post
Walter_S Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 ......Hmmm KREMMER! Da blir det STOOOOR båt, etterhvert! Quote Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
SveinO Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 For de som måtte være interessert i Cato 23', så har jeg nettopp lagt ut en slik for salg. Sjekk annonsen: Cato 23' til salgs Kan skaffe flere bilder hvis interesse. Quote Link to post
Recommended Posts