Jump to content

Info/bilder på Cato 23' (snekke), anyone?

Platt

Recommended Posts

Hei FrankA!

Her og Her og Her også selv om den siste er ombyggd med ekstra høy (sjark?)hardttopp.

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

...men er i "kjøpemodus".....

Er i kjøpemodus hele året, FrankA! :o) Selv når jeg "ingen penger har" - Stadig på utkikk etter det "store kuppet" til slik og ingenting! ;o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

FrankA!

Hvis du ikke har handlet enda, så har jeg funnet et rimelig eksemplar av Cato 23 fra 1978 til deg. Den har en 20hk Bukh diesel, og går for bare 18.000,-

Det må vel være rimelig?

Plastsnekke 23’

Nå har ikke jeg sett båten, den ligger i (eller på?) 4525 Konsmo (???) i innlandet et sted på Sørlandet. Har snakket med eieren og han hørtes ihvertfall ut som en båtmann!

:o)

Lykke til på jakten.

:seeya:

• 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...