Platt Startet 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2006 (redigert) Har lett litt på nettet for å finne noe info/bilder av Cato 23' (åpen plastsnekke) fra tidlig 70-tall, men det har vært rimelig lite å finne. Er det noen som sitter på litt info om disse snekkene? Hvem har produsert, evt. erfaringer, osv. Redigert 13.Juni.2006 av FrankA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Hei FrankA! Her og Her og Her også selv om den siste er ombyggd med ekstra høy (sjark?)hardttopp. :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Platt Svart 13.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Takker for svar, Walter. To av de har jeg sett. Den første av var jeg faktisk i Sandefjord og kikket på tidligere i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Cato23 Svart 13.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2006 Kan fikse et par bilder av Cato23.. men kanskje ikke helt av den sorten du tenkte på. Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 14.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2006 Hadde sikkert vært lekre bilder også, for de som liker sånt... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2006 Ikke slipp ham inn i Damenes Forum :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 15.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 FrankA - har du HANDLA? Den i Sande i Vestfold er solgt nå, var det deg som slo til? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Platt Svart 15.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 Hei, Walter. Nei, har nok ikke det, men er i "kjøpemodus". hvis jeg finner rett båt til rett pris! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 Har du fått til Coroneten da? Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 15.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 Har nok ikke det. Det var en omfattende glassfiberjobb som måtte utføres på dekk/overbygg på den, så den ble solgt til en med litt mer kunnskap på det området. Men så lenge man ikke taper penger på div. båtkjøp er det helt greit. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 det var jo synd. Men en plastsnekke er jo et mye "tryggere" kjøp! Mye mindre ting som kan gå galt... Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 15.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 ...men er i "kjøpemodus".....Er i kjøpemodus hele året, FrankA! :o) Selv når jeg "ingen penger har" - Stadig på utkikk etter det "store kuppet" til slik og ingenting! ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
eysteind Svart 15.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2006 Er i kjøpemodus hele året, FrankA! :o) Selv når jeg "ingen penger har" - Stadig på utkikk etter det "store kuppet" til slik og ingenting! ;o) Da er vi tre! Eg sitter bare å venter på det virklige kuppet! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 FrankA! Hvis du ikke har handlet enda, så har jeg funnet et rimelig eksemplar av Cato 23 fra 1978 til deg. Den har en 20hk Bukh diesel, og går for bare 18.000,- Det må vel være rimelig? Plastsnekke 23’ Nå har ikke jeg sett båten, den ligger i (eller på?) 4525 Konsmo (???) i innlandet et sted på Sørlandet. Har snakket med eieren og han hørtes ihvertfall ut som en båtmann! :o) Lykke til på jakten. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Platt Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Takk for god tanke Walter, men har akkurat handla en 16 foter m/40hk og henger. Mest fordi jeg ville ha hengeren! Kjekt (og gratis) å ha... Båt og/eller motor skal antageligvis selges for å delfinansiere større båt. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 ......Hmmm KREMMER! Da blir det STOOOOR båt, etterhvert! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
SveinO Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 For de som måtte være interessert i Cato 23', så har jeg nettopp lagt ut en slik for salg. Sjekk annonsen: Cato 23' til salgs Kan skaffe flere bilder hvis interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.