stko Startet 13.Juni.2006 Del på Facebook Startet 13.Juni.2006 Skal bytte starter på en Farryman 2 syl. 24 hk fra 1976. Noen som har vært borte i dette?? Virker umulig å skru av starteren uten spesialverktøy. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 I tilfelle du leter på nettet eller andre steder: se etter FARYMANN, ikke FARRYMANN. Har også rettet tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Jeg hadde en slik på tidlig 90 tall. Husker ikke hvordan det var med starteren men Reinhardt Maskin i Kr.sand hadde på den tiden både deler og kompetente folk på disse motorene. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
OT-flyktning Svart 13.Juni.2006 Del på Facebook Svart 13.Juni.2006 Stemmer. Reinhardt Maskin (usikker på skrivemåte) hadde agenturen så sent som i ca 2003. Sitér dette innlegget Link to post
Husviken Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Nummeret til Reinhardt er 38 07 99 50. Hyggelig og grei mann å snakke med, har selv kjøpt forbruksdeler dom innslag og impeller til min Faryman A30. Tror han begynner å få litt begrenset tilgang på deler... men forsøk. Sitér dette innlegget Link to post
aefro Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Byttet starter på Ferymann 24hk for to år siden, tror den ble kjøpt hos Minge universalservice i Trøgstad. Skal sjekke med svigerfar imorgen da det var han som byttet den samt begge sylindrene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.