tommyha Startet 14.Juni.2006 Del på Facebook Startet 14.Juni.2006 Er det noen som kan si meg hva slags bunnstoff jeg bør bruke på skøyta mi. Har litt blanda erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Juni.2006 Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Durahart har vel kjørt bra i noen tiår på trebåter? Vi brukte i hvertfall det da jeg ver guttunge for en femti års tid siden. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 14.Juni.2006 Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Du bruker "egenkomponert" nå da Hulda ? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Hulda Svart 14.Juni.2006 Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Har blitt mer avansert. Lært en masse. Jernbåt og Durahart går dårlig sammen grunnet kopper i stoffet. Så nå husker jeg ikke hva det var jeg smurte på sist. Gror som fffff gjør det uansett. For mye slam i vannet der jeg ligger mesteparten av året. Sitér dette innlegget Link to post
tommyha Svart 15.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2006 Er det noen som kjenner til Gjøco sitt bunnstoff? Har selv brukt dekksolja til Gjløco med godt resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.