tommyha Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Er det noen som kan si meg hva slags bunnstoff jeg bør bruke på skøyta mi. Har litt blanda erfaring. Quote Link to post
Hulda Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Durahart har vel kjørt bra i noen tiår på trebåter? Vi brukte i hvertfall det da jeg ver guttunge for en femti års tid siden. Quote Link to post
Gnisten Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Du bruker "egenkomponert" nå da Hulda ? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Hulda Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Har blitt mer avansert. Lært en masse. Jernbåt og Durahart går dårlig sammen grunnet kopper i stoffet. Så nå husker jeg ikke hva det var jeg smurte på sist. Gror som fffff gjør det uansett. For mye slam i vannet der jeg ligger mesteparten av året. Quote Link to post
tommyha Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 Er det noen som kjenner til Gjøco sitt bunnstoff? Har selv brukt dekksolja til Gjløco med godt resultat. Quote Link to post
Recommended Posts