Caluna Startet 14.Juni.2006 Del på Facebook Startet 14.Juni.2006 Jeg har en 4 år gammel 4 hk Tohatsu 2-takter, som det sies skal være enkel å trimme til 5-5,5hk bare ved å ta av forgasseren, borre et hull med en spesifisert diameter i et membran i innsuget, og vips - motoren går som ei kule! Er det noen her som har en nøyaktig beskrivelse på fremgangsmåten for dette? Bl.a. må jeg vite hullets diameter, for feil hullstørrelse gir visstnok helt galt resultat. Venter i spenning - kanskje noen har bilder også av denne operasjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 14.Juni.2006 Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Den som leter finner. Det er skrevet mye om dette på ymse båtplasser. Gjør et søk her eller se på GAAAAAAAApet sin side. Hvis du ikke finner noe så send en e-post til meg. Fremgangsmåten er IKKE som du beskriver, men ellers veldig enkel og med forbausende resultat. Har nettopp selv gjort denne operasjonen. hilsen Haba Sitér dette innlegget Link to post
Caluna Svart 14.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2006 Jeg søker og søker på nettet, men finner ikke en detaljert beskrivelse på fremgangsmåte. Har sendt deg en mail Haba, og tar gjerne i mot din beskrivelse! Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 Løfter en relativt gammel tråd her... Noen som har et godt forslag til hvordan justere effekten på en Tohatsu 2 takt 4 hk til 5 hk? Har søkt på BP samt googlet dette men finner ingen svar som hjelper meg videre... Håper på raskt svar da dette forhåpentligvis skal bli ordnet før påskeferien tar til. Sitér dette innlegget Link to post
Petter Olsen Svart 21.April.2011 Del på Facebook Svart 21.April.2011 Åpne reedventilen som er stengt i innsuget likt som den andre ventilen!Ikke bore. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.