slettet Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 (edited) i år etter år etter år har jeg sett dette: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5003...784&lpos=lasMer den sydlige delen av sverige - akkurat litt øst av sørnorge bader medelsvensson i sol - inkl østersjøområdet, mens sørnorge ligger akkurat i grenseland. well, vel.. det sies at det bare er en ting svenskene har som ikke vi har: gode naboer men jaggu har de det beste været og... Soltimmar Edited June 15, 2006 by The Scrutinizer (see edit history) Quote Link to post
ok67 Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Bornholm for eksempel er et nydelig sted, men skjærgården mangler. Quote Link to post
Slagskibet Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 (edited) Godværet fortsetter ihvertfall et par uker til så det blir nok bra på Østlandet også Scrutinizer. De sydelige deler av Østlandet som noen kaller Sørlandet ligger så nære den finere almue ,så blir det sikkert bra der også. Edited June 15, 2006 by thor (see edit history) Quote Link to post
slettet Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 joda, du har forhåpentlig og sikkert rett, jeg krysser alltid fingrene jeg inntil noen brekker de løs! Quote Link to post
Recommended Posts