Gizmo Startet 5.September.2003 Del på Facebook Startet 5.September.2003 Hei Jeg seg at vi er i ferd med å få en pen samling med båtbilder / brosjyrer. Dette er meget hyggelig. Men jeg savner virkelig en god verksted eller reparasjonshåndbok til min Yanmar 4LH-DTE. Jeg er ikke så glad i å tilkalle verksted om noe skulle oppstå, jeg ønsker å gjøre selv det jeg kan gjøre selv. Med en verksteds eller reparasjonshåndbok i hende hadde jeg kunne gjøre mye mer, lært mer om min motor. Naturlig nok, kanskje - så er ikke verkstedene så "veldig" interressert i at eierne skal ha tilgang til slike publikasjoner. Men allikevel, er det noen som har en slik, eller vet hor dette kan skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 5.September.2003 Del på Facebook Svart 5.September.2003 Gjör et sök på "yanmar" hos amazon.com Kan også bestilles fra amazon i UK. Går ikke god for kvaliteten av noen av manualene... Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.September.2003 Del på Facebook Svart 5.September.2003 Har dessverre ikke Yanmar, Men her er en god adresse til svært mange andre motorer: http://www.semidiesel.com/manolm.php La dere ikke lure av at det heter noe med "semidiesel", for der er også svært meget av vanlige dieselmotorer, spesielt engelske som Petter, Lister, Ruston, Perkins og mange andre som fortsatt er i bruk på norskekysten. Lykke til med søkingen. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.