Jump to content

Rep håndbøker / Verkstedhåndbøker til motorer

Gizmo

Recommended Posts

Hei

Jeg seg at vi er i ferd med å få en pen samling med båtbilder / brosjyrer. Dette er meget hyggelig.

Men jeg savner virkelig en god verksted eller reparasjonshåndbok til min Yanmar 4LH-DTE. Jeg er ikke så glad i å tilkalle verksted om noe skulle oppstå, jeg ønsker å gjøre selv det jeg kan gjøre selv.

Med en verksteds eller reparasjonshåndbok i hende hadde jeg kunne gjøre mye mer, lært mer om min motor.

Naturlig nok, kanskje - så er ikke verkstedene så "veldig" interressert i at eierne skal ha tilgang til slike publikasjoner.

Men allikevel, er det noen som har en slik, eller vet hor dette kan skaffes?  :nonod:

Har dessverre ikke Yanmar,

Men her er en god adresse til svært mange andre motorer: http://www.semidiesel.com/manolm.php

La dere ikke lure av at det heter noe med "semidiesel", for der er også svært meget av vanlige dieselmotorer, spesielt engelske som Petter, Lister, Ruston, Perkins og mange andre som fortsatt er i bruk på norskekysten.

Lykke til med søkingen.

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...