aop Startet 5.September.2003 Del på Facebook Startet 5.September.2003 Er det noen som har erfaring med trimplan på en NW 900 m/220hk. Er det en lønnsom investering? Knop,stabilitet.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars-Inge Svart 6.September.2003 Del på Facebook Svart 6.September.2003 Svarer selv om jeg ikke har erfaring med NW 900... Har aldri hørt om noen som har montert trimplan og blitt misfornøyd, men en gang skal jo alltid være den første da... Bedrer sidestabilitet får du nok helt sikkert, det tviler jeg ikke på...men det kommer jo litt an på utgangspunktet...er den ustabil nå liksom? mvh Lars-Inge Sitér dette innlegget mvh Lars-Inge Link to post
BEG Svart 7.September.2003 Del på Facebook Svart 7.September.2003 Har en Nordwest 900, med 185Hk. Den hadde monterte plan da jeg kjøpte den brukt, så jeg skal ikke uttale meg direkte om forskjellen. Men, det er ikke noe tvil om at planene gir meg mulighet både til å rette opp skuta i både side og lengderetning under fart. Og, farten blir nok påvirket et par knop. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.