Jump to content

Hilsen fra Cowes


GeirKS

Recommended Posts

Hei alle kjente og ukjente på Baatplassen.

 

Vi ligger nå i Cowes Yacht Haven og tar livet med ro sammen med snobbene. Om et par timer setter vi kurs for Falmouth, men det er lite vind her nå så det kan hende at vi går til en annen by på veien i stedet.

 

Titt gjerne innom min hjemmeside og les mer om turen til Tenerife, Klikk her!

 

Skriv gjerne en kommentar, vi elsker tilbakemeldinger.

 

Med vennlig hilsen

Geir

Link to post
Share on other sites

Misunnelig som f......! :blush: Cowes er en herlig liten by. Nesten synd du ikke har mer tid, for resten av Isle of Wight er også værd et besøk.

Selv om Cowes tar kaka, da. Mondent sted ja. :flag:

 

Det ligger en båtutstyrsbutikk nederst i hovedgata - husker ikke hva den heter - på venstre hånd når du går oppover/vestover - omtrent rett opp for hurtigbåten til Southampton. Herlig gammel engelsk butikk med masse rariteter. Ikke nødvendigvis den billigste butikken, men for en atmosfære.

 

mvh tuffff

Redigert av tuffff (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvis du ser "Our Boys of Cowes", med nylig hvitmalt skrog, så hils til Mike ombord fra meg .... enten ute å seiler, .... eller ligger på svai i ytre delen av havnen på Styrbord side når du går utover...

 

Bilde

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Hei Geir! :flag:

 

Har du endelig "kastet loss" - gratulerer! Cowes og Isle of Wright er kremen. Har vært på 1 ukes ferie i Lymington for mange år siden - boatspotting!!

 

Lykke til med turen vidre, Geir!

 

Walter_S

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Arwen ankom trygt til Tenerife på torsdagen.

Tøfft! Godt levert - gratulerer, Geir + mannskap!

:flag:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Må sende eb hilsen jeg også, om ikke fra cowes, så fra skikkelig tørt land i St. Louis Missouri. Var å rota skikkelig i kveld med den fine Mustangen min. East St. Louis er ikke plassen å være for en god nordmann på kvelden. Men selvfølgelig måtte jeg gi en 5 dollar seddel til en hjemløs stakkar som satt på et hjørne i Collinsville ave. Sponsa en sigg og en prat også. Ja man er jo ikke naiv nordmann for ingenting :lol: Det ble tid til Gateway arch og Chain of rocks bridge også. Joda USA er morsomt og serviceminded. Jeg ser for meg at de hjemløse her kan gjøre det meget godt i salgsbransjen. Joda Route66 er morsomt. Men ikke mye båtliv her. Tja, det må være hjuldamperne på Mississippi. Håper jeg fikk med riktig antall s'er nå, etter noen øl, wild turkey og long islands... :drink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...