Jump to content

Hortentreffet 2006, bilder


Astor

Recommended Posts

Jada kommer det for ille bilder så skal jeg hyle ut . Men mente det innlegget med bilde fra premiene og navna på alle givere , med en stor takk for alle gaver .Så sendt alle givere en link til innlegget så kan dem sjekke selv ., var nå slik jeg mente da og det var det vi snakka om på treffet . Da det er "reklame" veit jeg ikke om vi får lov til det , men håper da det slik at givere ser at dem får litt igjen .

 

Bilde av gaver , takke og legge det i åpent forum . Så sende givere en link :wink:

Kansje litt bedre forklart nuh ? Etter den berømte uka kansje :eek:

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Skjønte godt hva du mente Runo. Som jeg skrev på treffsiden vår har jeg sendt samtlige givere et takkebrev. I dette brevet er det lagt inn en link til Båtplassen.no. Benytter de denne linken vil de fort se den aktuelle tråden. Tror det holder jeg?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Gir meg ende over når jeg ser innsatsen dere har lagt i dette! :flag:

 

Hjertelig takk til arrangører og deltagere!

Beløpet vil i sin helhet gå til serverleie for baatplassen.no

 

Vi er alle båtfolk,Ingar....og komiteen synes dette er morsomt så vi er igang med neste års treff allerede.

 

Nå er vi flere mann på premiejakt og alle kjenner noen som kjenner noen som igjen kjenner noen.

 

....og tenk på alle de som går til grunne om Baatplassen.no skulle ikke skulle ha råd til serverleie???

 

God sommer....nå med 3G slik at Baatplassen kan besøkes hver dag også utenom gjestehavner med internett.

 

Og takk til mine "kollegaer" i komiteen. Jeg var jo ikke til noen hjelp iår....men neste år da stiller jeg 100%.

 

Mvh Jørgen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...