Jump to content

Hva heter dette materialet?


Frehau

Recommended Posts

Om du virkelig vil gjøre ting fancy (og praktisk, og ikke helt hvet hva du skal gjøre med feriepengene dine. kan du få frest ut ny vask i samme stykket som benkplata. Det spesielle med Corean er at det er "hel ved" tvers igjennom, og man kan forme det som man vil. Om man får en skade (som skal ekstremt mye til) kan man felle inn en bit og slipe / polere opp og skaden er usynlig. Supert materiale, men rimelig er det ikke.....

Link to post
Share on other sites

Jeg skal lage en benkeplate og tenkte meg topp av sort (som sort granitt) coriander, rund nedfelt syrefast vask med coriander lokk over og tre nedfelte syrefaste koppholdere. Resten av skapet under vil være av mahogny. Jeg tror disse fargene og materialene vil harmonere godt. Formen og størrelsen blir omtrent som her https://baatplassen.no/bildearkiv/6/6161/wetbar.jpg Og jeg har grublet på å sveise rekkverket og koppholderene som på bildet, men vet ikke helt om jeg gidder. Det er litt jobb å få det pent, + at det må sendes bort til polering for å få det skikkelig blankt vil jeg tro. Skal ringe corinor i morgen og høre med de hva det koster for et lite platestykke. Så at Bitteliten hadde gitt 9000,- for noe liknende til sin gamle Nidelv 300, men den var maskinert og det trenger ikke jeg, da det vil være vegger på to sider, og mahognylist på de to resterende.

www.leahnis.net

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...