Taucher Startet 19.Juni.2006 Del på Facebook Startet 19.Juni.2006 Jeg har en with vitsi, den er 12,5 fot og 1973 mod. den har puter på glassfiberstoler nå, men jeg vil ha bøttestoler foran i den, er det mulig å sette inn slike, og hva vil det koste? her er et bilde av hvilke stoler jeg har nå(ikke min båt bare en lik en): Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 19.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 er det igen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
virgovoyager Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 (redigert) ta en titt på www.maritim.no di har div stoler men tror jeg ville prøvd å få tak i noe brukt, dette var dyrt Redigert 19.Juni.2006 av virgovoyager (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 men er det mulig?? Sitér dette innlegget Link to post
Holmedal Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Det er ikke noe problem i det hele tatt! Finn deg de stolene du vil ha, røsk bort de gamle, montër de nye med understellet som følger med.. NO PROBLEM Har nettopp montert bøtteseter med vipperygg i ene bilen min. Gikk helt greit, litt sveising og justering, så var det ferdig Er enda lettere i båt.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.