SRA Startet 19.Juni.2006 Del på Facebook Startet 19.Juni.2006 Smører dere noe på teakinnredning for å holde den pen?? tenker ikke på lakk menn møbelpolish eller lignende?? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 Her er det vel mye smak og behag ute å går. Jeg bruker Owatrol teakolje et par ganger i sesongen og er godt fornøyd med det. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Geir Kallevik Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 Jeg benytter meg av teakolje for møbler, som selges i kolonialforetninger. Benyttet meg av owatrol sine produkt tidligere, men den " billige " utgaven i nærbutikken, gjør samme nytten. Sitér dette innlegget Link to post
Haber Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 Jeg benytter meg av "Selaclean teakpolish" (se side 187 i katalogen fra Maritim) Teakfett som frisker opp teaken. Egner seg best innendørs. 1468-11 300 gram 94,-" Gir et flott resultat. Mvh Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.