stko Startet 19.Juni.2006 Del på Facebook Startet 19.Juni.2006 Jeg skal montere en ST 5000 plus autopilot i en båt som har to styreposisjoner (Flybridge) Er det noen som har tips om spesielle ting jeg bør passe på? (Fersk i AP-gamet) På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Jeg holder på å montere en 6002 med hydraulisk drivenhet for øyeblikket. Det jeg har merket meg er at båten ikke er kjørbar fra du åpner hydraulikken og til den er ferdig luftet . og for å få luftet, må all elektronikken være på plass. Så for at monteringsarbeidet ikke skal komme i veien for evt. båtturer, har jeg startet med å montere de elektroniske komponentene. Så må jo du ha lufting fra de nedre pumene opp til den øverste, og siden det vanligvis er bare en lufteport pr. pumpe - så må vel du ha en eller annen form for eksternt skjøtestykke for å få koplet dette sammen. Tipper de har ett eller annet i ei hylle hos Tess ! -koh Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Hvordan lufter en ett slikt system med to styreposisjoner og autopilot? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.