olle62 Startet 19.Juni.2006 Del på Facebook Startet 19.Juni.2006 Noen som har et tips om en snap daviter til en gummi båt som skal henge på hekkken men hvor ankerkassen og skålankeret kommer i veien på den ene siden ? Ankeret stikker ca 45 cm ut fra båten akter. Synes ikke opplegget med fullt kranutstyr er så veldig pent. Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 Har du badeplattform går det veldig greit.Da kan du bare forlenge med f.eks en teakstav. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Baltic Svart 19.Juni.2006 Del på Facebook Svart 19.Juni.2006 Det finnes også originale utgaver som er forlenget Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Søk på forumet, diskutert før også med flere bilder. Jeg fant "min" løsning ved og se på hva andre hadde gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Jaliza Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Har sett at flere har forlenget festene, dvs sveiset på et rustfritt /syrefast skjøtestykke, slik at snap-daviterene kommer både lengre bak og høyere opp. Jaliza Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Finnes masse innlegg om dette. Søk eller se i emneoversikten, så finner du både bilder og innlegg Sitér dette innlegget Link to post
Jan Rune Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Jeg kjøpte snap daviter hos Tender Marine. Litt stive priser, men bra produkter. De har div. varianter, bl.a. en forlenget type: Kanskje du kan bruke denne? Hvis du sørger for å montere fester på gummibåten slik at baugen på denne vender mot dreggen, vil du antagelig gå klar av dreggen når du vipper opp båten. Du kan også se på deres hjemmeside: http://www.tender.no/ Sitér dette innlegget Jan Rune Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.