Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Ser ut som en gal mann i 40 - års krisa har gitt penn og papir til sønnen på 9 år og sakt, det du tegner skal jeg bygge. Selv! :headbang:

 

Står i annongsen: båten er byggd i finer men det er lagt glassfiber i\under vannlinjen samt overbygget \taket

 

:diving:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jeg blir litt dårlig når jeg ser slike hjemmebygg. Her ligger det sikkert mange tusen timer arbeid bak, blod svette og tårer. Å så ser det helt forjævlig ut når det endelig er ferdig. Noe slikt kan jo knappes brukes til annet en en partybåt som tidligere nevnt.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Tenkte jeg skulle prøve meg med en ny type "serie-tråd". Anledningen er at jeg nå og da har snublet over ting veldig billig eller gratis og som jeg vet andre helt sikkert kan være interessert i, men som jeg selv ikke har bruk for der og da. Dette er altså en tråd hvor vi kan tipse hverandre om slike kupp.

 

Det over er første innlegg i denne tråden. Ser det er fler som kommenterer båter eller andre ting her. Vær så snill å kutt ut kommentarene deres. Det dere holder på med nå er misbruk av tråden. Men hvis det er noe dere føler kan være et kupp så si selvfølgelig ifra.

Jeg kommer ikke til å skrive mer i denne tråden men hvis noe var ukart eller til å misforstå kan vi ta fortsettelsen i krangletråden.

 

Vennlig hilsen Allan Eika

Link to post
Share on other sites

I siste utgave av Norsk Motorveteran er det en annonse for en gammel liten en sylindret semidiesel til liten båt til salgs. Det er oppgitt at har stått lagret tørt siden 1930 og yter 2hk. Den ser litt rusten ut med skal svive rundt i følge selger, bilde i annonsen. Er det noen som har interesse av denne så kan jeg hoste opp mail adresse og telefonnummer, eller bladet kan kjøpes i bladbutikken. Det er også en gammel påhenger der.. Sea Horse eller hva det nå var.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg har lyst til å henvise til markedet her på forumet, da jeg har lagt ut noe gratis parkett og diverse.

 

Jeg har på følelsen at ikke alle legger merke til denne så lenge det er uten bilder ?

 

Jeg vil også tipse medlemmene om å bruke rubrikken "fra kjeller og loft", da dette er en glimrende måte å bli kvitt tingene på......

Link to post
Share on other sites

Hadde jeg bare hatt tid til å gjøre noe skulle jeg vel ha kjørt 100 mil for å hente den

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...mp;#entry330069 innlegg 38

 

:wink:

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Hadde jeg bare hatt tid til å gjøre noe skulle jeg vel ha kjørt 100 mil for å hente den

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...mp;#entry330069 innlegg 38

 

:wink:

Off, samme her, men eg har allerede tatt på meg for mykje arbeid for fleire år framover :cryin:

 

Du kan ikkje halde den av i eit par-tre år for meg Perlen, kan du vel? :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Du kan ikkje halde den av i eit par-tre år for meg Perlen, kan du vel? :wink:

 

:smiley: Tenker jeg du ville likt ja....

 

Åneidu, jeg har kommet dithen at jeg må prioritere knallhardt. Alle diverse prosjekter jeg har liggende skal ryddes ut av tomta. Jeg har to bygninger (utenom innhus) som skal ryddes fullstendig.

Link to post
Share on other sites

Kjempebil for den eventyrlystne...Golf

 

Skoleeksempel på ærlig og rederlig annonse det der

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Jeg har en del mahogny (honduras) liggende som jeg selger dersom noen trenger dette.

 

Dette er hele bord som er ca 6,5 - 7cm høye, fra 30- 60 cm brede og hvis jeg ikke husker helt feil så er de 2,5 meter lange. Har 3 slike lengder og en 3 lengder som er på rundt 1 m lange. I tillegg har jeg en del kapp av forskjellig dimensjoner.

Prisen er jeg noe usikker på, men vi kan sikkert klare å bli enige, dersom du trenger det.

 

Dette ligger i Skedsmo og må hentes der, grunnet størrelsen og ikke minst tyngden.

 

Legger det ut her og ikke under marked fordi jeg ikke har noen pris på det akkurat nå.

 

Dersom du er interesert så send en mail, im eller ring på 97752814.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...