byggern Startet 21.Juni.2006 Del på Facebook Startet 21.Juni.2006 Hei Jeg har en Dufour 34 2004 mod som har lazyjacks og vanlig bomtrekk. Er det noen som vet om det er mulig å sy om bomtrekket til lazybag eller eventuelt om hvem som kan levere lazybag til en overkommelig pris ? Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 25.Juni.2006 Del på Facebook Svart 25.Juni.2006 Min lazybag er festet i bomliket, og 'lazyjack' linene er festet i toppen ved siden av glidelåsen. Hvis du har ett løsfotet storseil burde vel ikke dette være rare jobben. Jeg har i tillegg glassfiber spiler i hele lengden dvs 2 stk nesten like lange som bommen, disse er det muligens vanskeligere å få tak i? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Som en kanskje husker fra denne tråden så var jeg i fjor i markedet etter en lazybag. Det ble ingenting ifjor og behovet iår blir enda større. Jeg har funnet en til salgs som kanskje passer, men lurer på om en må gjøre noen endringer med seilet? Sliderne bygge jo ganske mye opp i masteskinna. Gjør man noe spesielt der? Husker også at Lazybag fungerer bedre med fullspiler, men det får bli til en annen gang. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 7.Februar.2010 Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 Nå er det helt sikkert plass nok da de fleste lazybager er såpass romslige foran at då får inn seilet , har du en haug med rulleslidere så er det mulig det blir problem. Forresten så er brukeren BYGGERN meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.