Panasync Startet 22.Juni.2006 Del på Facebook Startet 22.Juni.2006 Hei Har en yamaha 50hk 3cyl autolube med kort stamme, har fått tak i lang stamme(Har fått tak akkurat det som er på bilde i linken). http://lagrebilder.no/show.php/7288_Stamme.gif.html Men mangler lang drivaksling, og kanskje jeg trenger girstangen?. Er det noe mer jeg trenger for å bygge om? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 22.Juni.2006 Del på Facebook Svart 22.Juni.2006 Det hadde ikke vært enklere å solgt den for så å kjøpt en med lang stamme da? Er selv på utkikk etter en 50hk med kort stamme, uten powertrim. Er lettere å få tak i langstammet... Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 22.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2006 Det hadde ikke vært enklere å solgt den for så å kjøpt en med lang stamme da? Er selv på utkikk etter en 50hk med kort stamme, uten powertrim. Er lettere å få tak i langstammet... Klart det hadde vært enklere, men har ikke noe imot å skifte stamme jeg Delene jeg trenger koster ikke allverden fra USA, men jeg vil være sikker på å få med meg alle delene jeg trenger. Så slipper jeg å bestille to ganger Men hvis du kommer med ett godt bud, så kan du jo få kjøpe den 1987mod Yamaha 3syl Autolube 50HK el start kort stamme Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 22.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2006 Ingen som har bygd om fra lang til kort stamme eller motsatt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.