Kristina III Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Jeg har ikke noe kart her jeg sitter. Er det noen som vet max. høyde på å komme under kanalbroen i Tønsberg? Evt. hvor på nettet man kan finne denne type informasjon i fremtiden? Quote Link to post
Bitteliten Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Jeg måtte lete litt etter dette på Baatplassen, men jammen fant jeg det gitt 3 meter er seilingshøyden Quote Link to post
Hulda Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Jeg måtte lete litt etter dette på Baatplassen, men jammen fant jeg det gitt 3 meter er seilingshøyden Hmmm close race, da mangler jeg bare 15 meter. Broen åpner og styrer fremdeles? Ikke slik som Jeløybroa i Moss? Quote Link to post
lippert Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 (edited) Hmmm close race, da mangler jeg bare 15 meter. Broen åpner og styrer fremdeles? Ikke slik som Jeløybroa i Moss? Ja, den åpnes til faste tider. Du finner mer informasjon på Tønnsberg havns nettsider. PS! Husk at det nå er to broer i Tønsberg. Begge kan åpnes. Edited June 23, 2006 by lippert (see edit history) Quote mvh Knut Erik Link to post
Bronskimlet Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 2.7m relatert til HAT. Kan derfor også være lavere Quote Link to post
Mulligan Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 Kristina III skrev On 22.6.2006 at 22.32: Evt. hvor på nettet man kan finne denne type informasjon i fremtiden? På Kartverkets Kystinfo er det alltid oppdaterte kart. Men husk at det er andre ting som styrer vannstanden der en jorda, sola og månedens vinkler og posisjon. Quote Link to post
Recommended Posts