Kristina III Startet 22.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2006 Jeg har ikke noe kart her jeg sitter. Er det noen som vet max. høyde på å komme under kanalbroen i Tønsberg? Evt. hvor på nettet man kan finne denne type informasjon i fremtiden? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2006 Jeg måtte lete litt etter dette på Baatplassen, men jammen fant jeg det gitt 3 meter er seilingshøyden Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2006 Jeg måtte lete litt etter dette på Baatplassen, men jammen fant jeg det gitt 3 meter er seilingshøyden Hmmm close race, da mangler jeg bare 15 meter. Broen åpner og styrer fremdeles? Ikke slik som Jeløybroa i Moss? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 23.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2006 (redigert) Hmmm close race, da mangler jeg bare 15 meter. Broen åpner og styrer fremdeles? Ikke slik som Jeløybroa i Moss? Ja, den åpnes til faste tider. Du finner mer informasjon på Tønnsberg havns nettsider. PS! Husk at det nå er to broer i Tønsberg. Begge kan åpnes. Redigert 23.Juni.2006 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Bronskimlet Svart 9.August.2021 Link til dette innlegget Svart 9.August.2021 2.7m relatert til HAT. Kan derfor også være lavere Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 9.August.2021 Link til dette innlegget Svart 9.August.2021 Kristina III skrev On 22.6.2006 at 22.32: Evt. hvor på nettet man kan finne denne type informasjon i fremtiden? På Kartverkets Kystinfo er det alltid oppdaterte kart. Men husk at det er andre ting som styrer vannstanden der en jorda, sola og månedens vinkler og posisjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.