Jump to content

Bruksanvisninger til Autohelm instrumenter


`MINA'

Recommended Posts

Er det noen her som sitter på elektroniske utgaver av bruksanvisninger til Autohelm instrumenter, eller evt papirutgaver som kan scannes inn ?

Instrumentene det gjelder er som følger :

Autohelm Speed

Autohelm Depth

Autohelm Wind

Autohelm ST 4000

 

Har er sterkt ønske om å få kalibrert disse instrumentene før ferien da disse nå viser mye "rart"

 

Bilde

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Har dette til tilsvarende Raymarine ST60 instrumenter inkl autopilot. Ettersom Autohelm vel er eldre versjoner av de samme kan det godt være de er temmelig like. (Raymarine kjøpte vel opp Autohelm i sin tid)

 

Ta kontakt på IM om du ønsker låne dem

 

/Ulmo

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei

 

Jeg har vindinstrumentet på bildet, ST-50, sammen med tridata(dybde, fart, tripp). Har problemer med å få vininstrumentet til å virke i det hele tatt. Jeg legger inn kode på tridata(som så vidt jeg vet skal gjelde også for vininstrumentet), men der er ingen utslag på vindinstrumentet. Bruksanvisningen er elendig. Jeg får rett og slett ikke instrumentet til å virke. Hva skal jeg gjøre? Kunne noen her gi meg instruksjoner på hvordan jeg starter instrumentet?

 

M.v.h.

Merlin

Redigert av Merlin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...