`MINA' Startet 23.Juni.2006 Del på Facebook Startet 23.Juni.2006 Er det noen her som sitter på elektroniske utgaver av bruksanvisninger til Autohelm instrumenter, eller evt papirutgaver som kan scannes inn ? Instrumentene det gjelder er som følger : Autohelm Speed Autohelm Depth Autohelm Wind Autohelm ST 4000 Har er sterkt ønske om å få kalibrert disse instrumentene før ferien da disse nå viser mye "rart" Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Athene Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 Prøv denne: http://www.raymarine.com/raymarine/Default...=645&Parent=166 Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 Hei Har dette til tilsvarende Raymarine ST60 instrumenter inkl autopilot. Ettersom Autohelm vel er eldre versjoner av de samme kan det godt være de er temmelig like. (Raymarine kjøpte vel opp Autohelm i sin tid) Ta kontakt på IM om du ønsker låne dem /Ulmo Sitér dette innlegget Link to post
Merlin Svart 10.August.2006 Del på Facebook Svart 10.August.2006 (redigert) Hei Jeg har vindinstrumentet på bildet, ST-50, sammen med tridata(dybde, fart, tripp). Har problemer med å få vininstrumentet til å virke i det hele tatt. Jeg legger inn kode på tridata(som så vidt jeg vet skal gjelde også for vininstrumentet), men der er ingen utslag på vindinstrumentet. Bruksanvisningen er elendig. Jeg får rett og slett ikke instrumentet til å virke. Hva skal jeg gjøre? Kunne noen her gi meg instruksjoner på hvordan jeg starter instrumentet? M.v.h. Merlin Redigert 10.August.2006 av Merlin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
p.aas Svart 10.August.2006 Del på Facebook Svart 10.August.2006 Jeg har bruksanvisninger til ST50 elektronisk. Hva er email adressen din ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.