Arvid_A Startet 23.Juni.2006 Del på Facebook Startet 23.Juni.2006 Hei! En kjenning av meg har vært så uheldig å få en knusningsskade i "baugnebbet" på en 20-fots plastbåt. Han er derfor på jakt etter noen som kan utføre slikt reparasjonsarbeide, helst i indre Oslofjord i området Oslo - Drøbak - Slemmestad. Bærum Plastservice er selvfølgelig en aktuell kandidat, men det kunne jo vært interessant med konkurrerende tilbud fra andre. Noen som kjenner noen som kjenner...? Sitér dette innlegget Link to post
fokus Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 Hva med Snarøya båtservice. De reiser også rundt. De har tatt slike skader i min båthavn på Høvik Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 Høibråten Båtservice i Drøbak, snakk med Steinar Høibråten, eller Joachim Høibråten. De utfører reparasjoner som dette hele tiden, men det spørs om de har tid nå i høysesongen.... Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Nor_west Svart 24.Juni.2006 Del på Facebook Svart 24.Juni.2006 Jeg har brukt Nærsnes Båtservice AS på Nærsnes og de er meget flinke. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 24.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2006 Takk for tilbakemeldingene! Jeg bringer tipsene videre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.