Jump to content

12 V vannkoker


ET

Recommended Posts

Jeg googlet på nettet: Hyttetorget tel. 33 45 44 20 kr 404, tar 20 min. å koke opp en kanne på 750 ml. Riktignok er tålmodighet en dyd, men .......

Var jeg deg, ville jeg søke på bilrekvisitaforretninger, jeg hadde engang en dyppkoker som du satt direkte ned i koppen. Kokte opp på 0,0

Link to post
Share on other sites

Ja, det finnes, jeg har en ett sted, i orginal embalasje, aldri brukt, da det ble advart mot det her på forumet (pga tidsforbruk/strømforbruk), innen jeg rakk å ta den i bruk.

 

Sats på en enkel gass koker i steden. Du får kastet etter deg slike ettbluss gasskokere i koffert på alle båtbutikker/Biltema osv. Tror de koster rundt 200,-

 

Går på gassbeholdere til 25,- pr stk, som holder til noen timer koking på max.

 

Sats på det heller.

 

Erik.,

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Biltema har en på 100W. 4 kopper på 20 minutt...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...