Jump to content

12 V vannkoker

ET

Recommended Posts

Jeg googlet på nettet: Hyttetorget tel. 33 45 44 20 kr 404, tar 20 min. å koke opp en kanne på 750 ml. Riktignok er tålmodighet en dyd, men .......

Var jeg deg, ville jeg søke på bilrekvisitaforretninger, jeg hadde engang en dyppkoker som du satt direkte ned i koppen. Kokte opp på 0,0

Ja, det finnes, jeg har en ett sted, i orginal embalasje, aldri brukt, da det ble advart mot det her på forumet (pga tidsforbruk/strømforbruk), innen jeg rakk å ta den i bruk.

Sats på en enkel gass koker i steden. Du får kastet etter deg slike ettbluss gasskokere i koffert på alle båtbutikker/Biltema osv. Tror de koster rundt 200,-

Går på gassbeholdere til 25,- pr stk, som holder til noen timer koking på max.

Sats på det heller.

Erik.,

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Biltema har en på 100W. 4 kopper på 20 minutt...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...