Avsluttet2 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Har brukt for å montere et slikt vinkelbeslag på båten. Egner slike byggbeslag fra Clas Ohlson seg eller vil det ruste?? Quote Link to post
roy_n Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Jeg vil tro dette ruster,galvaniseringa blir som oftest skadet når du setter i skruer så det kan nok bli rust i skruehull husker jeg ikke feil så er bmf beslag kaldgalvanisert dvs galvaniseringa ligger uten på omtrent som lakk. Jeg ville tatt turen til en lokal blikkenslager å fått laget noen i rustfri eller syrefast plate. roy_n Quote Link to post
Nemo Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Ta en tur opp i Bildøybakken til I Strømme, der får du kapp av rustfritt stål til en rimelig penge. Du kapper, bøyer og borer hullene selv. Quote Link to post
Avsluttet2 Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 Takker og bukker :-) Quote Link to post
Recommended Posts