Avsluttet2 Startet 24.Juni.2006 Del på Facebook Startet 24.Juni.2006 Har brukt for å montere et slikt vinkelbeslag på båten. Egner slike byggbeslag fra Clas Ohlson seg eller vil det ruste?? Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 24.Juni.2006 Del på Facebook Svart 24.Juni.2006 Jeg vil tro dette ruster,galvaniseringa blir som oftest skadet når du setter i skruer så det kan nok bli rust i skruehull husker jeg ikke feil så er bmf beslag kaldgalvanisert dvs galvaniseringa ligger uten på omtrent som lakk. Jeg ville tatt turen til en lokal blikkenslager å fått laget noen i rustfri eller syrefast plate. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 24.Juni.2006 Del på Facebook Svart 24.Juni.2006 Ta en tur opp i Bildøybakken til I Strømme, der får du kapp av rustfritt stål til en rimelig penge. Du kapper, bøyer og borer hullene selv. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 24.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2006 Takker og bukker :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.