Jump to content

Nytt skip i havn, Pjolter


Pjolter

Recommended Posts

Liten situasjons rapport fra Turen med stor "T"

Vi sitter nå på Værnes. flyet er forsinket et par timer :headbang::headbang:

og vi sendte en nødbluss med bagasjen...... :rolleyes:

Fant ut at det kanskje ikke var så lurt, så vi fikk Securitas eller skurkitass som vi kaller de. til å sjekke om det var ok... Det var det IKKE..... Så nå etter litt leting og en fin omvisning i kjelleren på værnes. er nødblussen tatt hånd om,.... men men,, vi får sitte her og drikkke litt :cheers: mens vi venter på Norwegian skal begynne å fly igjen.. Kan bli en morsom tur dette,,,,,, :eek:

 

 

Mvh

 

Pjolter / Alien

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Nei tror ikke det er vær relatert. Er det hælv%¤#""/() transport båndene,, Kommer ikke bagasjen fram sammen med oss. så kan vi ikke dra enda... Enda bra jeg/ Vi har ferie.. Vår navigatør må riktignok på jobb på mandag.. men men,,

 

Mvh

 

Pjolter.

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Jeg "patruljerte" Karmsundet en stund før kl 15:00 uten å se slagskipet. Han smatt vel forbi da jeg var innom Kopervik for å bunkre :cryin:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Hei mine venner Ja da er vi endelig fremme i Bergen. Vi har fulgt planen til punkt og prikke. Vi sitter nå dessverre ikke på CBC dekket siden regnet bare faller ned.. greit at vi er i Bergen altså. men for ijdijjerf¤&//( :discuss: må det falle ned HELE tiden??? Vi ligger innerst ved Strandkaiterminalen .. godt nedi den andre ankerdrammen :drink: og skal nå sjekke været for i morgen. Båten har oppført seg glimrende, ingen problemer så langt. :cheers: . Vi hadde en del sjø dessverre bakfra, så endel ratting ble det. Men vi har nå fått testet båten en del da, Bokanfjorden var første baugen.. men vi hev oss uti det.. Så sletta og til slutt når vi trodde vi var ferdig med 3 metringer,så kom vi på en del store dønninger over Selbjørnssjøen.. Noen baatplassen.n folk i Bergen? Stikk innom hvis dere har lyst...

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Det der var da ikke regn? Bare aftenduggen som var en lille smule sammenklumpet. :yesnod:

 

Dro forbi ti over seks i morges, men da var det slukte lanterner. Tenkte et øyeblik å purre dere for å vise at joda, vi har sol i Bergen - men lot nåde gå for rett.

 

Ser ut som dere får vind fra sydvest utover formiddagen, 10-15 knuter. Og utrygt for en og annen regnbyge.

 

God seilas videre - og gratulerer med fin skute!

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

SOL i Bergen? Jøss, da var det Bergens-sommeren derefikk oppleve!! Ryktene ville jo ha det til at den ville komme en torsdag morgen i år ... :rolleyes:

 

Lenger nord -- p.t. Hardbakke rett nord for Sognesjøen -- regner det trollkjerringer akkurat nå. Men det skal komme seg litt utover dagen.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...