Jump to content

Nytt skip i havn, Pjolter

Pjolter

Recommended Posts

Fremme med en fantastisk mottakelse fra Skipper_Worse. Koser oss her i Askvoll. Maten er inntatt og anker dram nr :rolleyes: er inntatt.. :drink:

Mvh

Pjolter & Alien

PS! Takk Mawin for alle oppdateringer du har lagt inn underveis, Blir nok noen flere før vi er hjemme i trøndelagen,,,

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

:flag: Høres ut til at baatplassen-folket har det trivelig!

Slik skal det være, - og så ville jeg bare reklamere litt for MoldeJazz som starter på mandag 17. juli, det er også et eldorado for båtfolk.

Værutsiktene er bra, så jeg forbereder meg på en fantastisk uke i Moldefjorden med jazz, folkeliv og ikke minst båtliv.

Det blir som vanlig et yrende liv på Reknes gjestehavn og i alle de nydelige uthavnene i området, som f.eks. på Hjertøya og de andre Moldeholmene.

Velkommen til alle som er i området! :flag::sailing::smiley:

Ship O'Hoi! :seeya:

Fantastisk bred og litt kortere Fareline skib

Dette kan blir en diskusjon man aldri blir ferdig med. Pjolter stakk av i morges, akkurat da jeg kom springende til med metermålet. :rolleyes:

Det var svært hyggelig å få hilse på og besiktige den vakre skute. God tur videre, karer!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Sitrap 1200:

Bare for ordens skyld (advokater snakker ikke alltid HELT sant!): Worse aggerte sagbruk da gutta boys forlot "honnørbryggen!! (Skulle hilse så mye fra Pjolter & Co) :yesnod:

Skulle starte hjelpemotor og DA oppdaget de at det sprutet vann inn i maskinrommet... :eek::cryin::headbang:

En skrue i eksosmanifold på styrbord motor hadde rustet og falt ned i kjølen, noe som resulterte i vannsprut. De var nær Seljefjord Båtverksted, som bidro med ny skrue og solgte dem ekstra lensepumpe.

De er nå på Frøysjøen, smult farvann, og regner med å komme til Måløy ca. kl. 1600...

Mere følger.

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Sitrap 0022:

Halvtime til Ålésund; Stille. Vakkert. Sitter på CBC-dekket og nyter livet. Vurderer å ta Hustadvika i samme slengen. Ikke vind men det er spådd liten kuling i morgen. :cryin:

Stikker innom og besøker søster i Ålesund nå, tar Hustadvika kl 0500 og ankommer Kr.sund ved 8-tiden.

For egen del: Det ser ut til at finværet i helgen er forbeholdt sør for Dovre / Stad. Mulig litt forbigående bedring i morgen kveld og da er gutta boys forhåpentlig kommet hjem...

Marwin

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...